A szervezeti tanácsadás során HR folyamatok kialakítását illetve a már meglévő protokollok, eljárások optimalizálását is tudjuk biztosítani.
A következő folyamatok kialakítását vagy/és auditját vállaljuk:
Szervezet és tervezés
Általános HR szabályzatok
Munkakörök tervezése, leírások
Munkakörök sikerkritériumainak meghatározása, mérések
Létszámtervezés
Szervezeti struktúra és kultúra
Kommunikációs Rendszer
Munkaerő áramlás
Munkafolyamatok, szabályzatok
Toborzás és kiválasztás, interjúk
Szerződések létesítése, változtatása, megszűntetése
Orientáció, a munkavállaló szervezeti integrációja
Teljesítmény menedzsment
Vezetői teljesítménymenedzsment rendszer
Dolgozói teljesítménymenedzsment rendszer
Képzés Fejlesztés
Képzési fejlesztési folyamat, szabályzatok, rendszer
Karriertervezés, utódlástervezés
Képzési tervek fontos pozíciókra
Belső képzési anyagok elkészítése
Képzési programok (kompetencia alapú)
Kompenzáció és Juttatások
Munkafolyamatok, szabályzatok
Bérbesorolási rendszer
Kompenzáció és juttatási rendszer
Nyugdíj és egészségbiztosítás
A már meglévő folyamatok vizsgálata esetén egyaránt választ adunk arra, hogy mennyire felel meg a céloknak és feladatoknak a
Minden ilyen esetben a hiányokat, a redundanciákat és a kényszermegoldásokat föltárjuk, és javaslatokat teszünk azok megszüntetésére és kicserélésére.
Fontos!
Csak olyan megoldásokat dolgozunk ki, amelyek reálisan számíthatnak arra, hogy azonosulni tudnak vele a vezetők és a dolgozók, így tényleges esély van a bevezetésre, a megvalósulásra és így a hatékonyság növelésére.
Az elemzések során mindig kitérünk a vevőkkel való kapcsolatok elemzésére, az értékesítési folyamat elemzésére, és az ügyfélkapcsolatok lehetséges javítására.